پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:اخبار,پیگیری,تخریب,فرهنگسرا , توسط عــلــی چراغیان |

http://up.iranblog.com/images/02258289489043873976.jpg

استعفای مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز


مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز، به دنبال شکایت اداره‌کل ارشاد خوزستان به دلیل پاسخ به رسانه‌ها، روز گذشته به دادگاه فراخوانده شد. مهدی مکارمی با صدور قرار بازداشت، حدود پنج ساعت را در بازداشت گذراند و با ضمانت یکی دیگر از روزنامه‌نگاران آزاد شد.
مهدی مکارمی، مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز به دلیل مسائل حقوقی حاضر به هیچ‌گونه توضیحی در این‌باره نشد، اما استعفای خود را از سمت روابط عمومی شهرداری به دلیل «بی‌حرمتی» تایید کرد.
بعد از تخریب، خاکریزی و تبدیل محل احداث تالارهای همایش اهواز به فضای سبز، توسط ماموران شهرداری در تاریخ 22 آذر‌ماه، روابط عمومی این سازمان چند جوابیه صادر کرد و مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داد که ظاهرا به مذاق اداره‌کل ارشاد خوزستان خوش نیامد، چرا که در اقدامی عجیب به جای شهرداری از سخنگوی آن اعلام شکایت کرده است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان سکوت یکماهه خود را شکست و تخریب شبانه فرهنگسرای بهمن علاءالدین توسط شهرداری اهواز را «تصرف عدوانی» و «حرکتی خلاف فرهنگ و تمدن ایرانی» دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر که شامگاه سه شنبه در آئین اختتامیه جشنواره عکس عاشورایی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز سخن می گفت، تاکید کرد: خوزستان پیشینه تمدنی عظیم دارد و تخریب شبانه یک مکان فرهنگی، حرکتی مغایر با صدها سال مدنیت این استان بود.

سپهر افزود: هنرمندان شهرستان اهواز در مواجهه با تخریب شبانه این مکان فرهنگی، فعالیت و حمایت همه جانبه ای را با سعه صدر و با رعایت کامل ادب انجام دادند و من از واکنش مسئولانه آنها نسبت به حرکتی که خلاف فرهنگ و تمدن ایرانی بود و تصرف عدوانی بشمار می رود، قدردانی می کنم و آمادگی خود را برای مناظره با عاملان تخریب این مکان فرهنگی در رسانه ها و هر محفل و محکمه دیگر اعلام می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، متعرضین به این فضای فرهنگی را «عناصر نا پخته و ضد فرهنگ» برشمرد و افزود: در سال جهاد اقتصادی که به فتوای مقام معظم رهبری باید صلاح و صرفه مملکت را در همه مسائل رعایت کرد، شبانه سوار بر کامیون و لودر و بولدوزر می شوند و بیش از یک میلیارد تومان هزینه را زیر خاک می کنند و این عمل ضدفرهنگی بی توجهی آشکار به فرمان مقام معظم رهبری و پایمال کردن بیت المال است.

حجت الاسلام و المسلمین سپهر خواستار رفع موانع ساخت فرهنگسرا و تالارها در جنب موزه هنرهای معاصر اهواز شد.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

حسن عیدی وندی
ساعت16:57---20 بهمن 1390
با سلام به همۀ بختیاریها

او زه سر چشمه خراوه
سی چه ههیجار ازنین
حرف حرف حر و پالون
دیه هی ور نزنین

حسن عیدیوندی


ف.محمدي
ساعت19:47---1 بهمن 1390
اين حركت بي شك ريشه درجاهليت دارد ...البته ياد يه ضرب المثل بختياري افتادم كه ذكرش خالي ازلطف نيست: پيري كه منجز نداره گايل منس گابوكله اكنن (اشاره به شهردار ...بي منجز )

حسن عیدی وندی
ساعت21:27---21 دی 1390
شهردار باید استعفا بدهد و کار فرهنگسرا مجددا" آغاز شود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.